Bent u als ouder niet tevreden over de aanpak of accommodatie bij Kindercentrum Klazienaveen? Geef uw klacht of ongenoegen dan aan zodat wij kunnen zorgen voor verbetering.
Het kan ook zijn dat het een misverstand betreft. Waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden of kan er iets mis gaan. De kinderopvang is daar geen uitzondering in. Dit kan leiden tot ontevredenheid, en uiteindelijk soms in een klacht.
Ouders hebben het recht om een klacht in te dienen als ze ergens niet tevreden over zijn. Dat is bij wet geregeld. Houdt uw klacht niet voor uzelf maar maak ze kenbaar om knelpunten fouten en problemen te voorkomen. We nemen elke klacht of ongenoegen serieus. Dit kan bijdragen aan de verbetering van de kwaliteit van onze kinderopvang.
SKK
Wij zijn als Kindercentrum aangesloten bij de klachtencommissie SKK Stichting Klachtencommissie Kinderopvang. Bij deze organisatie kunt u uw klacht of ongenoegen kenbaar maken. In de gang bij de kinderopvang op het prikbord hangt een grote poster van de SKK waar het telefoonnummer en mailadres op staat waar u naartoe kunt bellen of mailen met uw klacht. Wij hopen natuurlijk dat we er in eerste instantie samen met u uit kunnen komen.